حل مشکلات اراضی پلاک ۲۹ و گلمهر از مطالبات مهم مردم شهرستان ازناست

به گزارش صدای ازنا ، صبح امروز پنجشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ شورای مسکن شهرستان ازنا به ریاست مهندس فاتحی فرماندار و جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی و مدیران بانک ها در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

مهندس فاتحی فرماندار شهرستان ضمن شنیدن گزارش دستگاه ها ، عملکرد شهرستان در امر نهضت ملی ساخت مسکن را در استان خوب ارزیابی کرد و خواستار اهتمام همه مدیران در تحقق شعارهای اصلی دولت سیزدهم شد.

فرماندار ازنا با اشاره به اهمیت مسکن در زندگی بشریت ، یکی از تعهدات مهم و اصلی آیت الله رئیسی به مردم را ساخت مسکن و حل مشکل جوانان دانست و افزود: خوشبختانه در شهرستان هیچ کمبود و محدودیتی در بحث زمین نداریم و انشاالله با همت مضاعف و تجمیع اراده ها شاهد رشد و تعالی در حوزه مسکن شهرستان خواهیم بود.

وی حل مشکلات مرتبط با اراضی پلاک ۲۹ و گلمهر را اولویت شورای مسکن شهرستان دانست و اظهار داشت: برای حل مشکلات پلاک ۲۹ و اراضی گلمهر مأیوس نمیشویم و باید این موضوع هر چه سریعتر به شکل قانونی حل شود و به نتیجه مطلوب برسد تا مالکان این اراضی به حق قانونی خود برسند و این مهم باید اولویت شورای مسکن باشد.
فرماندار ازنا از مدیریت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و مدیریت اداره مسکن و شهرسازی به جهت اهتمام در اجرای سیاست های دولت سیزدهم در امر مسکن تقدیر کرد.

  • نویسنده : حمید صوفی